دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Grand Theft Auto: San Andreas برای PC - نسخه دوبله فارسی

بازی Grand Theft Auto: San Andreas توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ شناخته شد. این بازی تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۰۴ شد و تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۲۷٫۵ میلیون نسخه در تمام دنیا فروخت. این بازی همچنین پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن ۲ شد. بازی Grand Theft Auto: San Andreas تاکنون برای پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلفی پورت شده ‌است، مانند مک او اس، اکس باکس لایو، پلی استیشن نتورک و دستگاه‌های موبایل (آی او اس، اندروید، ویندوزفون و فایر او اس). بدون شک سری بازی های جی تی ای را میتوان از محبوب ترین کالکشن های ویدیویی دانست که از محبوب ترین آنها میتوان به دانلود بازی جی تی ای وی اشاره داشت که امروزه بعنوان یک بازی سرگرم کننده طولانی مدت برای کاربران شناخته شده است.

در سال 2001 بازی های کمی مانند Grand Theft Auto III توانستند صنعت بازیهای ویدیویی را تکان دهند. استارت ساخت بازی های نمونه شرکت راک استار از جی تی ای 3 خورد که توانست سبک جدیدی را وارد دنیای گیمرها کند. سبکی که امروزه به یکی از پرطرفدار ترین سبک های جهان تبدیل شده است و بدون شک از اصلی ترین دلایل آن میتوان به بازی های این چنینی اشاره داشت. سرعت محبوبیت این بازی بیشتر از چیزی بود که در ذهن دارید زیرا اکثر کاربران بدنبال بازی های گنگستری بوده که بتوانند نیاز فکری و عملی خود را در دنیایی ویدیویی خالی کنند و این مورد دلیل مناسبی برای آنها بوده است. نسخه جدید Trilogy که قرار است برای بازی های جی تی ای عرضه شود شامل سلاح و بخش های جدیدی است که میتواند شمارا یک گام از کیفیت کهنه بازیها دور کند اما هنوز هم گیمرهایی هستند که با همان کیفیت بازی لذت میبرند. بعد از مدت ها باید منتظر عرضه Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition | Game Informer Live برای بازی های جی تی ای اللخصوص سن آندرس باشیم.

دانلود بازی gta san andreas

  • ۰۰/۱۰/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی