دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Far Cry 6 برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 6 که در سبک های اکشن, ماجراجویی و جهان باز می باشد توسط کمپانی Ubisoft Toronto طراحی و ناشر آن Ubisoft می باشد. بلعخره بعد از مدت ها انتظار طرفداران و بازیکنان میتوانند نسخه جدید از سری بازی های فوق العاده Far Cry را تجربه کنند که در نوع خود یکی از بهترین نسخه ها از سری بازی های Far Cry خواهد بود داستان هایی بسیار متفاوت نسبت به نسخه های قبلی که می بایست برای زنده ماندن آنها را به پایان برسانید.

در طول بازی انواع مختلف سلاح ها وجود دارد که میتوانید برای از بین بردن دشمنان از آنها استفاده کنید و در مکان های مختلف و سرسبز به جستجو بپردازید شاید بتوان گفت یکی از ویژگی هایی که در سری بازی های Far Cry وجود دارد این است که شما در جزیره ای قرار دارید می بایست ماموریت های خود را به طور کامل در این جزیره انجام دهید.

در این نسخه از بازی محبوب Far Cry شما هدایت یک گروه انقلاب چریکی را رهبری خواهید نمود که هدف اصلی آنها آزادی کشور از دست یک دیکتاتور مزدور خواهد بود. همانند نسخه های پیشین شما می بایست یکسری از ماموریت های خاص را در طول بازی به تنهایی به اتمام برسانید تا رفته رفته به هدف اصلی خود برسید ماموریت ها همگی دارای چالش های سخت خواهند بود بازیکن باید خود را برای این چالش ها آماده کند دانلود بازی باما همراه باشید.

 

جالب است بدانید که از مصاحبه هایی که با طراحان بازی فارکرای 6 صورت گرفته این سازندگان گفته اند برای تجربه بهتر در این سری از بازی ما تمامی تلاش خودمان را انجام دادیم و از جنگ‌های چریکی و انقلاب کوبا الهاماتی را دریافت کرده ایم و باید گفت تیمی که مشغول نوشتن داستان بوده اند برای درک بهتر موضوع به دنبال مبارزان و انقلابیون کوبایی متعلق به دهه‌های 1950 و 1960 رفته اند. با تمامی این ویژگی ها سازندگان قصد ندارند تا مسیر بازی را به سمت حوزه‌های فرهنگ و سرگرمی ویدئویی پیش ببرند.

با وجود یکسری از شایعات و اطلاعات گفته شده که بازیکنان میتوانند در طول بازی برای انجام یکسری ماموریت ها از شخصیت های منفی نسخه های قبلی بازی استفاده کند میتواند یکی از تحولات بازی محسوب شود که همین موضوع میتواند باعث محبوبیت چند برابری این نسخه از بازی نیز شود چراکه گفته شده شخصیت های منفی که در نسخه های قبلی بازی حضور داشته اند دارای محبوبیت زیادی بین طرفداران بازی فارکرای هستند.

Far Cry 6

دانلود بازی Far Cry 6

سازندگان بازی تمامی تلاش خودشان را انجام داده اند که علاوه بر وجود یک داستان فوق العاده و جدید نسبت به نسخه های قبلی یک جهان فوق العاده را به وجود آورند تا بازیکنان بتوانند بطور آزادانه به گشت و گذار در آن بپردازند. در ابتدای شروع داستان در نقش دنی روهاس شخصیت اصلی بازی قرار خواهید گرفت که عضو Yara می باشد و می بایست برای رسیدن به هدف های اصلی خود یکسری ماموریت های خاص را انجام دهد.

در تمامی بخش های بازی مبارزه کردن با سلاح های دیوانه کننده کار ساز نخواهد بود چراکه در برخی از مواقع برای ورود به بخش ها و منطقه های ارتشی به سادگی میتوانید همانند یک فرد عادی رفتار کنید تا بدون دردسر عبور کنید تا اینکه بخواهید با تمام نیروهای ارتشی درگیر شوید مهمات زیادی مصرف کنید.

با تهیه کردن سیزن پس در این بازی شما میتوانید برای اولین بار شخصیت های منفی نسخه‌های سوم، چهارم و پنجم سری Far Cry یعنی Vaas ،Pagan Min و Joseph Seed را کنترل کنید به کمک آنها برخی از ماموریت های خاص را انجام دهید. این سیزن پس دارای سه فصل مختلف می باشد که در هر یک از این فصل ها شما میتوانید یکی از شخصیت های منفی را کنترل کنید ماموریت ها را انجام دهید تا فصل کامل شود. این برای اولین بار است که بازیکنان این شانس را خواهند داشت تا دنیار را از دید شیطانی شخصیت های منفی ببینند.

 

بازی کامپیوتر Far Cry 6 توسط شرکت نام آشنای Ubisoft Toronto طراحی سپس توسط کمپانی Ubisoft برای پلتفرم PC در تاریخ اکتبر 2021 عرضه شد.

Far Cry 6 is an upcoming first-person shooter game developed by Ubisoft Toronto and published by Ubisoft. It is the sixth main installment of the Far Cry series for Amazon Luna, Microsoft Windows,

Far Cry 6

  • ۰
  • ۰

دانلود GRID Legends برای کامپیوتر

شرکت Electronic Arts از بازی GRID Legends به عنوان جدیدترین نسخه از سری بازی  های GRID در سبک ریسینگ شبیه ساز و آرکید رونمایی کرد. چگونه میتوانیم به اسطوره مسابقات اتومبیلرانی تبدیل شویم؟ به GRID Legends خوش آمدید: یک تجربه رانندگی پر از خطر که ترکیبی از ورزش موتوری هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی، تنوع مسابقه باور نکردنی و داستان رانندگی همه جانبه است که شما را در قلب عکس العمل ها قرار می دهد. یک داستان حماسی از ورزش موتوری پیش روی شماست. خودتان را برای یک داستان مسابقه ای جذاب آماده کنید که در آن بازیگران درجه یکی نظیر Ncuti Gatwa در قالب راننده های حرفه ای نقش آفرینی کرده اند.

 

دانلود بازی GRID Legends

 

با شخصیت های خشمگین، حصار سیاست ها، لحظات دراماتیک در مسیر و Ravenwest Motorsport بدنام مواجه شوید. انواع مسابقات هیجان انگیز اتومبیلرانی را تجربه خواهید کرد. مسابقه دهید، خودروی خود را آپگرید کرده و آن را سفارشی سازی کنید؛ از خودروهای کلاسیک گرفته تا خودروهای تک سر نشین و کامیون ها. در بیش از 130 مسیر شامل پیست های واقعی نظیر Brands Hatch و Indianapolis، مکان های تاریخی GRID و مکان های جدید مانند لندن، Strada Alpina و غیره رقابت کنید. بازی GRID Legends توسط استودیوی Codemasters با موتور گرافیکی Ego در حال ساخت می باشد. این همان موتور گرافیکی پیشرفته Codemasters است که در ساخت بازی های ورزشی دیگر این شرکت از جمله سری F1 و Dirt Rally 2.0 مورد استفاده قرار گرفته بود. با توجه به پیشرفت ها و آپدیت هایی که سازنده بر روی این موتور پیاده سازی کرده باید انتظار گرافیکی زیبا و نزدیک به واقعیت را داشت. بازی GRID Legends برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است. آخرین نسخه منتشر شده از مجموعه GRID، بازی Grid محصول سال 2019 میلادی بود که توانست در سایت متاکریتیک و در پلتفرم PC به متای 74 از 100 دست پیدا کرده و چراغ زرد را به نشانه عملکرد متوسط از آن خود کند.

Create the ultimate GRID event, from dream drift runs, to multi-class Eliminator races, to electric car events with boost gates. Mix up the conditions, time of day, and more, then take it online and challenge players to compete in your unique race, or browse the custom events of others.

دانلود GRID Legends برای کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای کامپیوتر

بازی Call of Duty: Vanguard به عنوان جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب ندای وظیفه (Call of Duty) برای انتشار در تاریخ 5 نوامبر 2021 برنامه ریزی شده است. این بازی هم اکنون در استودیوی Sledgehammer Games مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد. Call of Duty: Vanguard از موتور بازی سازی جدید و نسل بعدی این سری که اولین بار در ساخت Call of Duty: Modern Warfare (محصول سال 2019) از آن استفاده شد، بهره برده و در صدد ارائه گرافیکی واقع گرایانه است. اما داستان از چه قرار است؟ Vanguard ما را به چهار جبهه جنگ جهانی دوم می برد؛ جبهه غربی، شرقی، شمال آفریقا و اقیانوس آرام نقاطی هستند که در آنها علیه دشمن مبارزه خواهیم کرد.

 

دانلود بازی کال اف دیوتی ونگارد

 

سازندگان قصد دارند تصویری از مبارزات جنگ جهانی دوم ارائه دهند که تاکنون سابقه نداشته. شاهد منشاء و ماهیت اصلی نیروهای ویژه باشید همان طور که شما نقش اساسی و محوری را در طول جنگ ایفا میکنید و چهره تاریخ را تغییر می دهید. به عبارتی میشود گفت داستان بخش تک نفره بازی شباهتی نسبی به بازی Battlefield 1 دارد از این لحاظ که جنگ جهانی دوم را شما از دید چند کاراکتر و در جبهه های مختلف تجربه می کنید. اخیراً اولین گیم پلی از حالت داستانی با نام “Stalingrad Summer” نمایش داده شد که در آن شاهد مکانیک های گیم پلی مشابه Modern Warfare بودیم. البته مکانیک های جدیدی نظیر بالا رفتن از دیوار توسط یکی از شخصیت های اصلی هم به نمایش گذاشته شد که در نوع خود غافلگیر کننده و جالب توجه بود. در بخش چند نفره آنلاین نیز اپراتور اصلی نیروهای ویژه خواهید شد که تعداد نقشه های آن در زمان عرضه به 20 عدد می رسد. همچنین برای اولین بار در تاریخ این سری کراس اور حالت زامبی را خواهیم داشت. و اینکه موقع انتشار آیتم های هیجان انگیزی به بازی Call of Duty: Warzone اضافه خواهد شد.

 

دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای کامپیوتر

 

This is WWII combat like never before. Witness the origins of Special Forces as you play a pivotal role and change the face of history, forming Task Force One in a gripping Campaign across four major theaters of war. Become an original Special Forces Operator in an online Multiplayer rich in innovation with 20 maps available at launch.

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی FIFA 22 برای کامپیوتر

بازی FIFA 22 عنوانی محبوب و فوق العاده که در سبک ورزشی می باشد توسط کمپانی EA Sport طراحی و ناشر آن Electronic Arts می باشد. امروزه میتوان گفت تمامی طرفداران بازی های ویدیویی و حتی کسانی که علاقه چندانی به بازی های کامپیوتری ندارند هم برای یکبار که شده بازی فوق العاده فیفا را تجربه کرده اند نسخه های مختلفی که در طول زمان بهبود چشم گیری را داشته اند چه از لحاظ گرافیک و چه از لحاظ گیم پلی تا طرفداران بتوانند یک بازی عالی را تجربه کنند.

در بازی فیفا 22 تمامی طراحی ها نسبت به نسخه های قبلی کمی متفاوت تر صورت گرفته و تمامی نقل و انتقال هایی که تا سال 2022 انجام شده در این بازی به خوبی پیاده سازی شده است. در این نسخه از بازی ویژگی ها و امکانات جدیدتری نسبت به قبل روی بازی اعمال شده که میتوانید از تمامی این ویژگی ها بطور کامل بهرمند شوید یک فوتبال واقعی را تجربه کنید.

طراح ارشد این بازی Alex Constantinescu گفته که در بخش Career جزئیات و ویژگی های بسیاری اضافه شده و طرفداران میتوانند با وارد شدن به این بخش از قابلیت های جدید استفاده کنند که به مهارت های بازیکن افزوده خواهد شد. یکی از ویژگی های مهمی که وجود دارد این است که بازیکن ها برای خود میتوانند در بخش Manager Career تیم جدیدی را به وجود آورند دانلود بازی باما همراه باشید.

 

دانلود بازی فیفا 22

 

همانطور که این بازی فوق العاده طرفداران بیشماری را دارد یکسری مخالفان وجود دارند که میگویند سری بازی های فیفا تغییرات چندانی در نسخه های خود به وجود نمی آورد و همان بازی را با اندکی تغییر برای سال بعد عرضه میکند. حال در این بین سوالی به وجود می آید که با انتشار نسخه جدید آیا طرفداران با اشتیاق منتظر نسخه های جدید خواهند بود یا این سری از بازی توانسته حس دقیق و تجربه نزدیک به فوتبال را به بازیکن منتقل کند. با وجود این سوال ها باید دید که بازیکن ها نسبت به این نسخه از بازی چه واکنشی نشان خواهند داد.

نسخه هایی که تا به امروز از سری بازی های فیفا عرضه شده هم دارای نقاط قوت و هم دارای ضعف های مخصوص به خود بوده که سازندگان تمامی تلاش خودشان را انجام داده اند تا در نسخه های بعدی آن ضعف ها را نیز به نقاط قوت تبدیل کنند. اما جالب است بدانید که با تمامی نقد های منفی که نسبت به سری بازی فیفا صورت میگیرد نه تنها از فروش سالیانه این بازی کسر نشده بله فروش آن 3 برابر نیز شده که همین موضوع میتوان جواب محکمی به منتقدان باشد که سری بازی های فیفا توانسته اند بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کنند این محبوبیت بی دلیل نیست.

FIFA 22

دانلود بازی FIFA 22

از دیگر قابلیت هایی که در بخش Career بازی وجود دارد بازیکن ها میتوانند از آن استفاده کنند امکان ایجاد استادیوم می باشد که بطور کامل میتوانید تمامی بخش ها همانند تغییر رنگ های اصلی، رنگ صندلی، الگوی چمن، شکل تورهای دروازه، موسیقی پس از گل را تغییر دهید به سبک خود آنها را انتخاب کنید. با ایجاد کردن باشگاه و استادیوم خود به سادگی بازیکن های جدیدی را به وجود آورید و سطح مهارت تا سن بازیکن را خودتان مشخص کنید.

برای مشخص کردن بودجه‌ی نقل و انتقالات بازیکن ها قادر هستید هیئت مدیره‌ ای برای خود به وجود آورید تا این کارها به درستی انجام شود. برای رشد بهتر سیستم بدنی بازیکن ها میتوانید XP هایی را دریافت کنید و به کمک آنها تمامی مهارت هایی که لازم است را برای بازیکن بازگشایی نمایید.

گفتنی است که در دو بخش Manager Career و Player Career تمامی بازیکن ها میتوانند بنر Tifo خود را داشته باشند حتی زمانی که بازیکن های جدیدی را ایجاد میکنید قادر هستید برای آنها نیز بنر Tifo جدید درست کنید که در نوع خود یکی از نکات جالب خواهد بود. بخش Career بازی دارای قابلیت های جدید و زیادی می باشد که میتوانید از تمامی آنها بطور کامل بهرمند شوید.

 

بازی کامپیوتر FIFA 22 توسط شرکت نام آشنای EA Sport طراحی سپس توسط کمپانی Electronic Arts برای پلتفرم PC در تاریخ اکتبر 2021 عرضه شد.

Powered by Football™, EA SPORTS™ FIFA 22 brings the game even closer to the real thing with fundamental gameplay advances and a new season of innovation across every mode.

FIFA 22

  • ۰
  • ۰

دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم دوبله فارسی How to Train Your Dragon 2010

How to Train Your Dragon 2010 عنوان یک انیمیشن جدید دوبله فارسی می باشد که به انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم معروف است و توسط  Dean DeBlois و Chris Sanders کارگردانی شده است که محصول کشور آمریکا می باشد. داستان این انیمیشن در مورد یک وایکینگ جوان می باشد که برای اولین بار در قلمرو خود توانسته یک اژدها را رام کند و در این بین … اکنون می توانید دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم دوبله فارسی را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.

 

  • ۰
  • ۰

دانلود انیمیشن برآب رفته دوبله فارسی Flushed Away 2006

Flushed Away 2006 عنوان یک انیمیشن جدید دوبله فارسی می باشد که به انیمیشن بر آب رفته معروف است و توسط David Bowers کارگردانی شده است که محصول آمریکا می باشد. داستان این انیمیشن در مورد یک موش ثروتمند می باشد که در مکانی ایده آل زندگی میکند تا اینکه روزی در یک سیستم فاضلاب شهری پرت میشود و در این بین… اکنون می توانید دانلود انیمیشن برآب رفته دوبله فارسی را از سایت پارسی دانلود دریافت کنید.