دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای کامپیوتر

بازی Call of Duty: Vanguard به عنوان جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب ندای وظیفه (Call of Duty) برای انتشار در تاریخ 5 نوامبر 2021 برنامه ریزی شده است. این بازی هم اکنون در استودیوی Sledgehammer Games مراحل ساخت خود را پشت سر می گذارد. Call of Duty: Vanguard از موتور بازی سازی جدید و نسل بعدی این سری که اولین بار در ساخت Call of Duty: Modern Warfare (محصول سال 2019) از آن استفاده شد، بهره برده و در صدد ارائه گرافیکی واقع گرایانه است. اما داستان از چه قرار است؟ Vanguard ما را به چهار جبهه جنگ جهانی دوم می برد؛ جبهه غربی، شرقی، شمال آفریقا و اقیانوس آرام نقاطی هستند که در آنها علیه دشمن مبارزه خواهیم کرد.

 

دانلود بازی کال اف دیوتی ونگارد

 

سازندگان قصد دارند تصویری از مبارزات جنگ جهانی دوم ارائه دهند که تاکنون سابقه نداشته. شاهد منشاء و ماهیت اصلی نیروهای ویژه باشید همان طور که شما نقش اساسی و محوری را در طول جنگ ایفا میکنید و چهره تاریخ را تغییر می دهید. به عبارتی میشود گفت داستان بخش تک نفره بازی شباهتی نسبی به بازی Battlefield 1 دارد از این لحاظ که جنگ جهانی دوم را شما از دید چند کاراکتر و در جبهه های مختلف تجربه می کنید. اخیراً اولین گیم پلی از حالت داستانی با نام “Stalingrad Summer” نمایش داده شد که در آن شاهد مکانیک های گیم پلی مشابه Modern Warfare بودیم. البته مکانیک های جدیدی نظیر بالا رفتن از دیوار توسط یکی از شخصیت های اصلی هم به نمایش گذاشته شد که در نوع خود غافلگیر کننده و جالب توجه بود. در بخش چند نفره آنلاین نیز اپراتور اصلی نیروهای ویژه خواهید شد که تعداد نقشه های آن در زمان عرضه به 20 عدد می رسد. همچنین برای اولین بار در تاریخ این سری کراس اور حالت زامبی را خواهیم داشت. و اینکه موقع انتشار آیتم های هیجان انگیزی به بازی Call of Duty: Warzone اضافه خواهد شد.

 

دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای کامپیوتر

 

This is WWII combat like never before. Witness the origins of Special Forces as you play a pivotal role and change the face of history, forming Task Force One in a gripping Campaign across four major theaters of war. Become an original Special Forces Operator in an online Multiplayer rich in innovation with 20 maps available at launch.

  • ۰۰/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی