دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Car Tuning Simulator برای کامپیوتر - نسخه PLAZA

Car Tuning Simulator عنوان یک بازی جدید مسابقه ای است که به شبیه ساز تیونینگ ماشین معروف میباشد. این بازی لوکس و دوست داشتنی به نحوی طراحی شده است که امکان بازسازی و سفارشی کردن ماشین را به شما میدهد. این ویژگی در بازی های مشابه نیز وجود دارد اما سبک و سیاق کلی این بازی برگرفته از بازی محبوب Need for Speed Most Wanted میباشد که در زمان خودش یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جهان بشمار میرفت. جهت دانلود بازی کار تیونینگ باما همراه باشید.

 

 

دانلود بازی Car Tuning Simulator برای کامپیوتر - نسخه PLAZA

 

دانلود بازی Car Tuning Simulator

گاراژ اختصاصی که در اختیار دارید مملو از ابزار و تجهیزاتی است که بدون شک در آینده ای نه چندان دور به آن نیاز خواهید داشت. ابزار هایی که برای تعمییر خودرو مناسب هستند و با استفاده از تجهیزات میتوانید ماشین خود را تبدیل به یک خودرو لوکس نمایید و بخش های مختلفی مانند رینگ و دودی کردن شیشه و… را روی آن پیاده سازی کنید. 

بازی از انعطاف خوبی برخوردار است که شامل چالش و مراحل متنوعی نیز میباشد. مراحلی که با حضور در آنها میتوانید ساعات طولانی سرگرم شوید و از بازی لذت ببرید. با انجام دادن هر چالش میتوانید پاداش های خوبی از بازی دریافت کنید و بدنبال ازاد سازی ایتم های مورد نیاز خود باشید.

طراحی و صداگذاری بازی به شکل خوبی انجام شده است که میتوانید شاهد یک کیفیت HD در سرتاسر بازی باشید. همچنین استفاده از اکشن و موسیقی های صوتی میتواند هیجانات مربوط به بازی را دوچندان کند که بطور کامل گیم پلی خوبی در آن وجود دارد. استفاده از یک محیط گسترده در ساخت بازی سبب شده است تا شما در مکانی بزرگ حضور داشته و به آسانی بتوانید در مسیر های بازی رانندگی کنید. همچنین وجود ماشین های مشابه و بخش های واقع گرایانه میتواند جذابیت بازی را دو چندان کند.

بازی کامپیوتر Car Tuning Simulator توسط شرکت بازیسازی Flex Entertainment طراحی و در اکتبر 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است که بازی توانسته امتیاز مناسب 74 از 100 را دریافت کند.

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Fossilfuel: Raptor Isolation برای کامپیوتر - نسخه PLAZA

Fossilfuel: Raptor Isolation عنوانی جذاب در سبک بازی های اکشن است که به سوخت فسیلی: جداسازی رپتور معروف بوده و از داستانی سرگرم کننده برخوردار است. چندی پیش DLC جدیدی برای این بازی بانام Raptor Isolation عرضه شد که هدف از انتشار این آپدیت ارائه راهکار و بخش های جدید برای افزایش دادن ترس و استرس در گیمر بوده است. این بازی تک نفره تنها راهکار های بقاء و زنده ماندن در دنیای دایناسورهارا به شما آموزش میدهد که بدون شک مسیر سختی را در پیش خواهید داشت. بازی این چنینی کمتر عرضه شده است اما پیشنهاد میشود بازی کامپیوتر Ghost of Tsushima را نیز از دست ندهید.

 

 

دانلود بازی Fossilfuel: Raptor Isolation برای کامپیوتر - نسخه PLAZA

 

دانلود بازی Fossilfuel: Raptor Isolation

بازی از مکانی بنام سیرا سیلو آغاز میشود که در اعماق یخ های آلاسکا پروژه ای کاملا سری توسط شما نیروهای امنیتی در حال شکل گرفتن است. کار و بازسازی دایناسور ها در محیطی ایمن که متاسفانه به دلیل رو به رو شدن سیستم های امنیتی با مشکل یک اتفاق ناخوشایند رخ داد. تمامی گوشت خوار ها آزاد شده و کارمندانی که در پروژه حضور داشته اند را خورده و تنها شما بازمانده ای هستید که اگر حواستان نباشد خورده خواهید شد. متاسفانه سلاح یا ابزار کشنده ای در ابتدای بازی برای شما در نظر گرفته نشده است و با کاوش در اتاق و راهرو های بازی ممکن است سلاح نیروهای امنیتی را مشاهده کنید. خبر خوبی که ممکن است روحیه شمارا افزایش دهد استعمال مواد شیمیایی در محیط ازمایشگاه بوده است که این مورد سبب شده تا گوشت خوار ها از بو کشیدن شما عاجز بوده و اگر رد یا صدایی از خود بجا نگذارید امکان ردیابی نمودن شما تقریبا به صفر خواهد رسید. در صورت رو به رو شدن با هر موجودی غیراز انسان آنرا از بین برده و سریعا مکان مربوط را ترک نمایید زیرا سایر موجودات مشابه نیز به محض شنیدن صدا به سمت شما حرکت خواهند کرد. بازی در مکانی گسترده جریان دارد که مملو از اتاق و سالن هایی است که میتوانید در میان آنها پنهان شوید. وجود طیف وسیعی از گوشت خوار ها در سایز و اندازه های متفاوت میتواند دشواری مراحل بازی را برای شما بازگو کند. استفاده از هوش مصنوعی در ساخت بازی سبب شده است تا گیم پلی خوبی نسبت به نسخه قبلی در بازی شکل بگیرد که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم کند. طراحی مناسب و با کیفیت در کنار صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی کاملا با کیفیت رو به رو کند که اگر از دوست داران بازی های اکشن و ترسناک هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی Fossilfuel: Raptor Isolation را از دست ندهید.

بازی کامپیوتر Fossilfuel: Raptor Isolation توسط شرکت بازیسازی DangerousBob Studio LLC طراحی و در اکتبر 2021 برای پلتفرم PC عرضه شده است. این بازی کامپیوتری توانسته امتیاز 80 از 100 را دریافت کند.

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی The Smurfs - Mission Vileaf برای کامپیوتر - نسخه CODEX

در میان هیاهوی بازی های پرحجم و پرطرفدار قصد معرفی یک بازی ساده و دوست داشتنی بنام The Smurfs – Mission Vileaf را داریم. عنوان یک بازی ماجراجویی که به اسمورف ها – ماموریت ویلیف معروف بوده و مملو از چالش هایی است که بدون شک میتوانند خنده را برای شما به ارمغان بیاورند. داستان بازی در مورد دشمن بزرگ شما یعنی گارگامل است که جادوگر بزرگی را خلق کرده و بدنبال نابود کردن جنگل دوست داشتنی شما است که در این مسیر هرچیزی که سد راهش بشود را از میان خواهد برد. بهمراه دوستان خود مانع از انجام اینکار شوید.

 

 

دانلود بازی The Smurfs - Mission Vileaf برای کامپیوتر - نسخه CODEX

 

دانلود بازی The Smurfs – Mission Vileaf

شخصیت منفی بازی یعنی گارماگل با استفاده از یک داروی شیطانی بنام VILEAF توانست جادوگری را خلق کند که توانایی های بسیاری دارد. جادوگری که از زندگی و خنده های شما بیزار شده است و تصمیم دارد به هر قیمتی که شده به خوشی های شما پایان دهد. در این میان شما توانسته اید به پادزهر آن دست پیدا کنید. پادزهری که sarsaparilla نام دارد و میتواند جادوگر را از بین ببرد. در ابتدای باید بدانید که شاید داستان این بازی مانند بازی های دیگر مانند Far Cry 6 نباشد اما از گیم پلی خوبی برخوردار است که برای ساعات مناسبی میتواند سبب سرگرمی شما شود. در این بازی 4 شخصیت حضور دارند که باید آنها را در 5 دنیای متنوع همراهی کنید و از تله هایی که برایشان در نظر گرفته شده است فرار کنید. کنترل شخصیت ها با شما خواهد بود که برای انجام اینکار میتوانید از کلید های موجود روی کیبرد استفاده کنید. استفاده از طراحی با کیفیت در کنار صداگذاری عالی سبب شده است تا با یک بازی کاملا با کیفیت سروکار داشته باشید که نسبت به حجم کم آن گیم پلی خوبی را دارا میباشد. این بازی بصورت 3 بعدی طراحی شده است که شامل چالش های بسیاری میباشد.

بازی کامپیوتر The Smurfs – Mission Vileaf توسط استودیو بازیسازی OSome Studio طراحی و سپس توسط شرکت Microids برای پلتفرم PC در اکتبر 2021 عرضه شده است. ویژگی های نامبرده سبب شده اند تا این بازی بتواند امتیاز مناسب 70 از 100 را دریافت کند.