دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Overwatch 2 برای PC – بازی اوورواتچ 2 نسل جدیدی از بازی های آنلاین Co-op در دو حالت PVP و PvE بوده که قرار است توسط شرکت Blizzard در سال 2022 عرضه شود. در این زمینه اطلاعات بسیاری خوبی برای شما درنظر گرفته شده است که میتوانید به نسل جدیدی از بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید. پارسی دانلود پیشنهاد میکند برای دانلود بازی Overwatch 2 باما همراه باشید که نقد و بررسی بازی در ادامه برای شما قرار گرفته است.

 

دانلود بازی Overwatch 2

دانلود بازی Overwatch 2

اورواتچ 2 بالاخره یک بازی نسبتا واقعی به صورت آنلاین و Co-op در دست ساخت بوده که شرکت Blizzard Entertainment وظیفه انتشار آنرا برعهده دارد. این بازی دنباله ای جدید از سبک تیراندازی مبتنی برحضور قهرمانان برتیم بلیزارد بوده که قرار است به دو حالت PVP و PvE عرضه شود که در این میان دیتای جداگانه ای برای حالت ها درنظر گرفته شده است.

این مورد میتواند گستردگی بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد که البته مسیر سختتری را شرکت بلیزارد در پیش خواد داشت. طبق اطلاعاتی که بدست آمده نسخه دمو حالت PVP برای چند روزی عرضه شد که براساس آن این نسخه از بازی شباهت بسیاری به Overwatch داشته است.

در این میان نمیتوان گفت که قرار است همان سبک و گیم پلی در نسخه دوم عرضه شود زیرا شرکت بلیزارد طبق گفته هایش برنامه های بسیاری برای ادامه تولید نسخه pvp درنظر دارد که در این زمینه میتوان به قهرمان و نقشه و حتی سبک های جدید دسترسی داشت که باید تا ماه اکتبر برای انتشار بازی صبر کنید.

حالت دیگری که PvE نام دارد یک راز برای شرکت سازنده بوده که هنوز اطلاعات و حتی شکل ساخت بازی نیز عرضه نشده است که این مورد از زمان معرفی بازی Overwatch 2 در سال 2019 به صورت یک راز باقی مانده است تا اکنون. طبق گفته های شرکت بلیزارد در رویداد 2019 آنها بدنبال یک همزیستی جدید در بازی های دنباله دار هستند که قرار است اولین نسخه از این هدف در بازی Overwatch 2 پیاده سازی شود.

با اینحال میتوان گفت که قرار است شخصیت های سینماتیک موفق در این نسخه حضور داشته باشد که باید خواسته های کاربران درنظر گرفته شود زیرا امروزه ساخت و سبک بازی های این چنینی رفته رفته در حال آینده‌نگر شدن است. بازی اوورواتچ 2 قرار است مدل فصلی رایگانی را عرضه کند که در این رویداد گیمرها میتوانند به یک بازی سراسر رایگان دسترسی داشته باشند. پیشنهاد میشود برای دانلود بازی The Cycle: Frontier باما همراه باشید.

با مشاهده تریلر و تصاویر قرار گرفته میتوانید به سرزنده بودن بازی پی ببرید که در این میان رویداد های بسیاری برای بازی درنظر گرفته خواهد شد زیرا طبق گفته های بلیزارد قرار است 3 قهرمان و 6 نقشه در کنار حالت جدیدی و ده ها پوسته جدید در این نسخه قرار گیرد که بدون شک میتوانید با سبک جدیدی از بازی Overwatch 2 همراه باشید.

بررسی بازی Overwatch 2 کامپیوتر

ساعت های بسیاری برای Overwatch 2 PvP در نسخه آلفا و بتا درنظر گرفته شده است زیرا حضور قهرمانان جدید نظیر Sojourn میتواند جذابیت و هیجان بازی را تحت تاثیر قرار دهد. لازم به ذکر است بدانید که در حالت Overwatch 2 PvP سرعت بازی به طرز چشمگیری افزایش یافته است که در این مورد میتوانید به رقابت های سریع و هیجان انگیزتری دسترسی داشته باشید.

بطور خلاصه ویژگی هایی که برای قهرمان Sojourn درنظر گرفته شده است مربوط به سلاح و بمب افکنی بوده که در اختیار داشته و با کلیک راست میتوانید به تفنگ ریلی که یک بمب افکن کوچک است دسترسی داشته باشید و با کلیک چپ به رگبار مسلسل. البته هر 3 قهرمان جدید بازی از ویژگی های این چنینی برخوردار هستند که به نسبت نیاز و سلیقه خود میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

شرکت بلیزارد در این زمینه قصد دارد که گیم پلی بازی OW2 را به دو دسته تقسیمکند که PVP و PVE نام دارد. این مورد سبب شده است تا سازندگان بازی بدنبال ساخت دو دیتای متفاوت در یک بازی باشند که براساس آن شما میتوانید به گیم پلی متفاوتی در یک بازی دسترسی داشته باشید.

این ویژگی برای اولین بار قرار است در این بازی پیاده سازی شود که اگر بلیزارد بتواند آنرا به شکل اصولی پیاده کند قطعا طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب خواهد نمود. در این میان زمان عرضه حالت های بازی کمی متفاوت خواهد بود که در اکتبر 2022 قرار است حالت PVP با افزودنی های جدید انتشار یابد.

اگر بدنبال اخبار و رویداد های مربوط به بازی های Activision Blizzard هستید باید بدانید که مونتاژ بازی های این شرکت باسطح بالایی در حال پیگیری است که در این میان میتوان به یک بازی نام آشنا و صدالبته محبوب بنام Overwatch 2 اشاره داشت. وقتی صحبت از این بازی میشود ناخداگاه باید بدنبال تغییرات و رشد های مربوط به سبک بازی های آنلاین برای کامپیوتر و کنسول بود که در ابتدای اخبار مربوط به این بازی قرار براین بود تا سال 2023 میزبان عرضه بازی باشد که طبق گفته های شرکت بلیزارد این تاریخ به 2022 تغییر یافته است.

تفسیر و بررسی های بسیاری در این حوزه انجام گرفته است که با اسباب بازی های جدیدی باید همراه باشید که قرار است در تیم رقابتی بازی اوورواتچ 2 حضور داشته باشند. در نقش یک بازیکن و قهرمان میتوانید بدنبال شکست دادن دشمنان باشید که در این زمینه سیستم اجرایی بازی در گیم پلی تاثیری نخواهد داشت زیرا این قدرت شما بوده که میتواند سبب تخریب دشمنان یا شکست شما شود.

معرفی بازی کامپیوتر OverWatch 2

مسابقات بازی در حالت PVP فراتر از یک نبرد ساده بوده که میتوانید به رقابت های تیمی نظیر 5v5 یا 6v6 دسترسی داشته باشید که در این زمینه امکان تشکیل دادن تیم دلخواه با بازیکنان مدنظر را خواهید داشت. این مورد در حالی معرفی شده که قرار است نقشه های جدیدی در بازی بوجود بیاید که این اعداد ممکن است کمی تغییر پیدا کند.

براساس اطلاعاتی که سایت Pcgame عرضه نموده است تیم ورزش های الکترونیکی فلوریدا که Mayhem نام داشت مجبور شد پس از اجرای آنچه که شرکت بلیزارد حکم کرده بود، یک راند و مسابقه جدید را دوباره راه اندازی کند که در این زمینه به یکمانور غیرقانونی با استفاده از یک اکسپلویت نقشه ناخواسته رو به رو شد.

آنچه که در مراسم لغو شده BlizzCon 2021 به آن قرار بود اشاره شود دو نقشه جدید بنام های نیویورک و رم بود که تغییرات جدیدی در بخش Tanks درنظر گرفته شده بود. به نظر می رسد شرکت بلیزارد در حال آزمایش پاداش های مربوط به نقش منفعل در بازی است که به تمایز سه نقش اصلی Overwatch کمک می کند تا عملکرد بهتری را در طول رویداد های بازی داشته باشند.

طبق ویدیوی کامل Overwatch 2 BlizzCon 2021 که در سال 2021 عرضه شد آخرین باری که چیز مهمی در مورد کل Overwatch 2 در اختیار گیمرها قرار گرفت عمدتاً مربوط به لغو مراسم معرفی بازی بوده که این مورد سبب شد تا گیمرهای بسیاری با نقد های منفی به شرکت سازنده پاسخ خودرا عرضه کنند. بازی Beyond Good & Evil 2 را نیز از دست ندهید.

شرکت بلیزارد با عرضه اخبار جدید توانست نظرات منفی کاربران را رفته رفته در طول این دو سال به بازی برگرداند که البته در این میان حالت و اخبار مربوط به PvE که در اصل یک راز بوده ممکن است بلای سال 2021 را برای بازی بوجود آورد. در این زمینه میتوان حدس زد که شکرت بلیزارد قصد دارد در آینده ای نه چندان دور اطلاعات جدیدی از حالت این سبک عرضه کند که این مورد مربوط به فلسفه طراحی و وجود گیم پلی تعادلی بازی بوده که باید دید تا زمان عرضه حالت PVP تا چه حد رشد خواهد نمود.

از دیگر مواردی که در بازی Overwatch 2 میتوان به آن اشاره ویژه ای داشت طراحی بازی بوده که قرار است با یک کیفیت عالی با موتور گرافیکی همراه عرضه شود. این ویژگی میتواند کیفیت بازی را در صورت داشتن سیستم قویتر برای شما افزایش دهد. صداگذاری هیجان انگیز و استفاده از صداپیشه های مطرح در این زمینه قطعا گیم پلی بازی را تحت تاثیرخود قرار خواهد داد که لازم است بدانید این موارد از دید بلیزارد اهمیت بالایی دارد که قطعا نادیده گرفته نخواهد شد.

پیشنهاد میشود برای دانلود بازی Overwatch 2 باما همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی Overwatch 2

تاریخ انتشار بازی Overwatch 2

براساس اطلاعات جدیدی که از بازی عرضه شده این گیم قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2022 مطابق با 12 مهر 1401 عرضه شود که در این میان ممکن است تاریخ انتشار کمی تغییر کند. نکته حائز اهمیت اینجاست که در این تاریخ فقط نسخه حالت PVP عرضه خواهد شد که برای PvE باید زمان بیشتری را صبر نمود.

شرکت بلیزارد در رویداد اخیر XBOX اعلام نمود که قرار است بازی OW2 کاملا رایگان باشد که در این زمینه اشاره و یا بهتر است بگوییم کنایه ای به Junker Queen نیز داشته است.

نقاط قوت بازی Overwatch 2

نقاط قوت بازی Overwatch 2

  • حضور شخصیت های مختلف در بازی
  • دسترسی و دستیابی به مهارت های بسیار
  • ارتقاء و افزایش قدرت نیروهای تحت امر
  • طراحی زیبا با صداگذاری عالی و گیم پلی روان

بازی کامپیوتر Overwatch 2 را میتوان یک گزینه عالی در سبک بازی های اکشن و شوتر دانست که توسط شرکت نام آشنای Blizzard Entertainment در دست ساخت بوده و قرار است در 4 اکتبر 2022 مطابق با 12 مهر 1401 برای پلتفرم PC عرضه شود که در این میان میتوانید به اطلاعات دقیقی از بازی دسترسی داشته باشید. پارسی دانلود پیشنهاد میشود این صفحه را برای دانلود بازی Overwatch 2 در مرورگر خود ذخیره سازی کنید.

 

آیا بازی Overwatch 2 رایگان است ؟

حالت بازی Overwatch 2 به چه شکل است ؟

بعد از انتشار بازی میتوانم آنرا رایگان دریافت کنم ؟

  • ۰۱/۰۳/۲۸

پارسی دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی