دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Beyond Good & Evil 2 + نسخه فشرده All DLCs

Beyond Good & Evil 2 عنوان یک محصول پویا و ارزشمند از شرکت یوبی سافت محبوب میباشد. سبکی که میتواند آغازگر نسل جدیدی از بازی های کامپیوتری باشد زیرا المان های بسیاری برای سرگرمی و ارائه یک بازی با کیفیت در آن نهفته است که ارزش دانلود بازی را دو چندان میکند. اگر از دوست داران و طرفداران بازی های یوبی سافت هستید پارسی دانلود پیشنهاد میکند این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی Beyond Good & Evil 2

بازی فراتر از خوب و بد 2 سال های بسیاری در انتظار ساخت است و چشم انداز های اندکی از آن تا به حال به بیرون عرضه شده اند که این مورد یکی از ویژگی های شرکت یوبی سافت بوده. یوبی سافت همیشه از بازی های خود نمایه های کمی را به بیرون عرضه میکند زیرا تصمیم دارد ویژگی و المان های اصلی بازی های خود را بعد از انتشار رسمیدر اختیار گیمرها قرار دهد. با این حال از زمان ساخت این بازی تا کنون بیش از 5 سال میگذرد و هنوز هم بازی Beyond Good & Evil 2 عرضه نشده است که میتوان امیدوار بود یوبی سافت در حال ساخت یک بازی متمدنانه و عالی است. از جشنواره E3 که به تازگی رخ داده تریلر فوق العاده ای از این بازی عرضه شده است که توانست صدای بسیاری را در دنیای گیم بوجود آورد و همین مورد کافی بود تا بار دیگر نام یوبی سافت برسر زبان ها بیوفتد. اصلی ترین ویژگی این بازی داستان و صداگذاری آن میباشد که در بخش صدای بازی از افکت های هنری فوق العاده ای استفاده شده است زیرا شخصیت و کاراکتر های بازی انسان نبوده و همین مورد نیازمند یک حرفه بالا خواهد بود تا بتواند براساس شخصیت و نوع ظاهری یک صدای مناسب برایشان در نظر بگیرند. شخصیت های دوست داشتنی و منفی بازی میتواند شمارا در هاله ای از ابهام قرار دهد زیرا بطور دقیق نمیدانید که کدام شخصیت ها از دوستان و کدام دشمنان شما هستند. از دیگر بازی های با کیفیت این چنینی میتوان به بازی Elden Ring اشاره داشت.

  • ۰۰/۱۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی