دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی The Smurfs - Mission Vileaf برای کامپیوتر - نسخه CODEX

در میان هیاهوی بازی های پرحجم و پرطرفدار قصد معرفی یک بازی ساده و دوست داشتنی بنام The Smurfs – Mission Vileaf را داریم. عنوان یک بازی ماجراجویی که به اسمورف ها – ماموریت ویلیف معروف بوده و مملو از چالش هایی است که بدون شک میتوانند خنده را برای شما به ارمغان بیاورند. داستان بازی در مورد دشمن بزرگ شما یعنی گارگامل است که جادوگر بزرگی را خلق کرده و بدنبال نابود کردن جنگل دوست داشتنی شما است که در این مسیر هرچیزی که سد راهش بشود را از میان خواهد برد. بهمراه دوستان خود مانع از انجام اینکار شوید.

 

 

دانلود بازی The Smurfs - Mission Vileaf برای کامپیوتر - نسخه CODEX

 

دانلود بازی The Smurfs – Mission Vileaf

شخصیت منفی بازی یعنی گارماگل با استفاده از یک داروی شیطانی بنام VILEAF توانست جادوگری را خلق کند که توانایی های بسیاری دارد. جادوگری که از زندگی و خنده های شما بیزار شده است و تصمیم دارد به هر قیمتی که شده به خوشی های شما پایان دهد. در این میان شما توانسته اید به پادزهر آن دست پیدا کنید. پادزهری که sarsaparilla نام دارد و میتواند جادوگر را از بین ببرد. در ابتدای باید بدانید که شاید داستان این بازی مانند بازی های دیگر مانند Far Cry 6 نباشد اما از گیم پلی خوبی برخوردار است که برای ساعات مناسبی میتواند سبب سرگرمی شما شود. در این بازی 4 شخصیت حضور دارند که باید آنها را در 5 دنیای متنوع همراهی کنید و از تله هایی که برایشان در نظر گرفته شده است فرار کنید. کنترل شخصیت ها با شما خواهد بود که برای انجام اینکار میتوانید از کلید های موجود روی کیبرد استفاده کنید. استفاده از طراحی با کیفیت در کنار صداگذاری عالی سبب شده است تا با یک بازی کاملا با کیفیت سروکار داشته باشید که نسبت به حجم کم آن گیم پلی خوبی را دارا میباشد. این بازی بصورت 3 بعدی طراحی شده است که شامل چالش های بسیاری میباشد.

بازی کامپیوتر The Smurfs – Mission Vileaf توسط استودیو بازیسازی OSome Studio طراحی و سپس توسط شرکت Microids برای پلتفرم PC در اکتبر 2021 عرضه شده است. ویژگی های نامبرده سبب شده اند تا این بازی بتواند امتیاز مناسب 70 از 100 را دریافت کند.

 

  • ۰۰/۰۸/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی