دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود GRID Legends برای کامپیوتر

شرکت Electronic Arts از بازی GRID Legends به عنوان جدیدترین نسخه از سری بازی  های GRID در سبک ریسینگ شبیه ساز و آرکید رونمایی کرد. چگونه میتوانیم به اسطوره مسابقات اتومبیلرانی تبدیل شویم؟ به GRID Legends خوش آمدید: یک تجربه رانندگی پر از خطر که ترکیبی از ورزش موتوری هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی، تنوع مسابقه باور نکردنی و داستان رانندگی همه جانبه است که شما را در قلب عکس العمل ها قرار می دهد. یک داستان حماسی از ورزش موتوری پیش روی شماست. خودتان را برای یک داستان مسابقه ای جذاب آماده کنید که در آن بازیگران درجه یکی نظیر Ncuti Gatwa در قالب راننده های حرفه ای نقش آفرینی کرده اند.

 

دانلود بازی GRID Legends

 

با شخصیت های خشمگین، حصار سیاست ها، لحظات دراماتیک در مسیر و Ravenwest Motorsport بدنام مواجه شوید. انواع مسابقات هیجان انگیز اتومبیلرانی را تجربه خواهید کرد. مسابقه دهید، خودروی خود را آپگرید کرده و آن را سفارشی سازی کنید؛ از خودروهای کلاسیک گرفته تا خودروهای تک سر نشین و کامیون ها. در بیش از 130 مسیر شامل پیست های واقعی نظیر Brands Hatch و Indianapolis، مکان های تاریخی GRID و مکان های جدید مانند لندن، Strada Alpina و غیره رقابت کنید. بازی GRID Legends توسط استودیوی Codemasters با موتور گرافیکی Ego در حال ساخت می باشد. این همان موتور گرافیکی پیشرفته Codemasters است که در ساخت بازی های ورزشی دیگر این شرکت از جمله سری F1 و Dirt Rally 2.0 مورد استفاده قرار گرفته بود. با توجه به پیشرفت ها و آپدیت هایی که سازنده بر روی این موتور پیاده سازی کرده باید انتظار گرافیکی زیبا و نزدیک به واقعیت را داشت. بازی GRID Legends برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است. آخرین نسخه منتشر شده از مجموعه GRID، بازی Grid محصول سال 2019 میلادی بود که توانست در سایت متاکریتیک و در پلتفرم PC به متای 74 از 100 دست پیدا کرده و چراغ زرد را به نشانه عملکرد متوسط از آن خود کند.

Create the ultimate GRID event, from dream drift runs, to multi-class Eliminator races, to electric car events with boost gates. Mix up the conditions, time of day, and more, then take it online and challenge players to compete in your unique race, or browse the custom events of others.

دانلود GRID Legends برای کامپیوتر

  • ۰۰/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی