دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Far Cry 6 برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 6 که در سبک های اکشن, ماجراجویی و جهان باز می باشد توسط کمپانی Ubisoft Toronto طراحی و ناشر آن Ubisoft می باشد. بلعخره بعد از مدت ها انتظار طرفداران و بازیکنان میتوانند نسخه جدید از سری بازی های فوق العاده Far Cry را تجربه کنند که در نوع خود یکی از بهترین نسخه ها از سری بازی های Far Cry خواهد بود داستان هایی بسیار متفاوت نسبت به نسخه های قبلی که می بایست برای زنده ماندن آنها را به پایان برسانید.

در طول بازی انواع مختلف سلاح ها وجود دارد که میتوانید برای از بین بردن دشمنان از آنها استفاده کنید و در مکان های مختلف و سرسبز به جستجو بپردازید شاید بتوان گفت یکی از ویژگی هایی که در سری بازی های Far Cry وجود دارد این است که شما در جزیره ای قرار دارید می بایست ماموریت های خود را به طور کامل در این جزیره انجام دهید.

در این نسخه از بازی محبوب Far Cry شما هدایت یک گروه انقلاب چریکی را رهبری خواهید نمود که هدف اصلی آنها آزادی کشور از دست یک دیکتاتور مزدور خواهد بود. همانند نسخه های پیشین شما می بایست یکسری از ماموریت های خاص را در طول بازی به تنهایی به اتمام برسانید تا رفته رفته به هدف اصلی خود برسید ماموریت ها همگی دارای چالش های سخت خواهند بود بازیکن باید خود را برای این چالش ها آماده کند دانلود بازی باما همراه باشید.

 

جالب است بدانید که از مصاحبه هایی که با طراحان بازی فارکرای 6 صورت گرفته این سازندگان گفته اند برای تجربه بهتر در این سری از بازی ما تمامی تلاش خودمان را انجام دادیم و از جنگ‌های چریکی و انقلاب کوبا الهاماتی را دریافت کرده ایم و باید گفت تیمی که مشغول نوشتن داستان بوده اند برای درک بهتر موضوع به دنبال مبارزان و انقلابیون کوبایی متعلق به دهه‌های 1950 و 1960 رفته اند. با تمامی این ویژگی ها سازندگان قصد ندارند تا مسیر بازی را به سمت حوزه‌های فرهنگ و سرگرمی ویدئویی پیش ببرند.

با وجود یکسری از شایعات و اطلاعات گفته شده که بازیکنان میتوانند در طول بازی برای انجام یکسری ماموریت ها از شخصیت های منفی نسخه های قبلی بازی استفاده کند میتواند یکی از تحولات بازی محسوب شود که همین موضوع میتواند باعث محبوبیت چند برابری این نسخه از بازی نیز شود چراکه گفته شده شخصیت های منفی که در نسخه های قبلی بازی حضور داشته اند دارای محبوبیت زیادی بین طرفداران بازی فارکرای هستند.

Far Cry 6

دانلود بازی Far Cry 6

سازندگان بازی تمامی تلاش خودشان را انجام داده اند که علاوه بر وجود یک داستان فوق العاده و جدید نسبت به نسخه های قبلی یک جهان فوق العاده را به وجود آورند تا بازیکنان بتوانند بطور آزادانه به گشت و گذار در آن بپردازند. در ابتدای شروع داستان در نقش دنی روهاس شخصیت اصلی بازی قرار خواهید گرفت که عضو Yara می باشد و می بایست برای رسیدن به هدف های اصلی خود یکسری ماموریت های خاص را انجام دهد.

در تمامی بخش های بازی مبارزه کردن با سلاح های دیوانه کننده کار ساز نخواهد بود چراکه در برخی از مواقع برای ورود به بخش ها و منطقه های ارتشی به سادگی میتوانید همانند یک فرد عادی رفتار کنید تا بدون دردسر عبور کنید تا اینکه بخواهید با تمام نیروهای ارتشی درگیر شوید مهمات زیادی مصرف کنید.

با تهیه کردن سیزن پس در این بازی شما میتوانید برای اولین بار شخصیت های منفی نسخه‌های سوم، چهارم و پنجم سری Far Cry یعنی Vaas ،Pagan Min و Joseph Seed را کنترل کنید به کمک آنها برخی از ماموریت های خاص را انجام دهید. این سیزن پس دارای سه فصل مختلف می باشد که در هر یک از این فصل ها شما میتوانید یکی از شخصیت های منفی را کنترل کنید ماموریت ها را انجام دهید تا فصل کامل شود. این برای اولین بار است که بازیکنان این شانس را خواهند داشت تا دنیار را از دید شیطانی شخصیت های منفی ببینند.

 

بازی کامپیوتر Far Cry 6 توسط شرکت نام آشنای Ubisoft Toronto طراحی سپس توسط کمپانی Ubisoft برای پلتفرم PC در تاریخ اکتبر 2021 عرضه شد.

Far Cry 6 is an upcoming first-person shooter game developed by Ubisoft Toronto and published by Ubisoft. It is the sixth main installment of the Far Cry series for Amazon Luna, Microsoft Windows,

Far Cry 6

  • ۰۰/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی