دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود سریال های برتر

دانلود جدیدترن سریال های روز دنیا

دانلود جدیدترین سریال ها به همراه نقد و بررسی (سریال های زبان اصلی و دوبله)

  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Stronghold Legends برای کامپیوتر - دوبله فارسی

بدون شک بازی Stronghold Legends: Steam Edition را کمتر کسی است که امروزه نشناسد. محصولی قدرتمند از شرکت FireFly Studios می باشد که اولین نسخه آن در سال 2009 عرضه شد و نسخه جدید استیم آن در اختیار شما قرار گرفته است. بازی افسانه قلعه دوبله فارسی بصورت تست شده در اختیار شما قرار گرفته است. داستان بازی در مورد 3 شخصیت بنام های شاه آرتور ، دیتریک و ولاد سنگدل است که کینه ای قدیمی در بین آنها وجود دارد و اکنون در قرون اساطیری اروپا به یکدیگر برخورد کرده اند که شما بعنوان یک گیمر میتوانید یکی از این شخصیت هارا انتخاب نمایید.

مراحل و گیم پلی بازی افسانه قلعه فارسی

بطور کلی بازی Stronghold Legends به دو دسته تقسیم میشوند که مراحل از پیش تعریف شده که شامل یک سری ماموریت های سخت و دشوار است. مراحلی که در ابتدا راه و روش های نبرد را به شما آموزش میدهد و بعد از آن باید خودتان بدنبال پیروزی در مکان های ناشناخته باشید. این بخش از بازی برای هر سه پادشاه ماموریت های جداگانه ای را قرار داده است که در طول مراحل با سایر پادشاهان درگیر خواهید شد. و این موضوع تا جایی ادامه پیدا میکند که در آخرین مرحله بتوانید پادشاه دیگری را از میان بردارید.

و بخش انتخابی است که شما میتوانید در کنار 8 شخصیت و پادشاه دیگر در مکان های انتخابی حضور داشته باشید. با شروع بازی زمان کمی را در اختیار دارید زیرا به محض اینکه دشمنان شما به نیرو دست پیدا کنند برای نابود کردنتان اقدام خواهند نمود. پس پیشنهاد میشود در وحله اول بدنبال راه اندازی نیرو و ساختمان برای محافظت از پادشاه خود باشید که اگر چنین نباشد در زمان کوتاهی شکست خواهید خورد. این بخش از بازی نیز شامل ویژگی های نامبرده بالا می باشد که گیم پلی بسیار خوبی را برای سرگرم کردن شما در اختیار دارد.

در بخش آنلاین بازی میتوانید با رقبای خود وارد نبرد شوید و با شکست دادن آنها بدنبال کسب امتیاز و XP باشید. بهبود بخشید رتبه خود در میان میلیون ها گیمر این بازی بدون شک میتواند حس خوبی را برایتان تداعی کند.

دانلود Stronghold Legends دوبله فارسی

در این بخش از توضیحات مربوط به بازی افسانه قلعه قصد معرفی شخصیت و ویژگی های مربوط به آنان را داریم :

شاه آرتور: شخصیت اصلی بازی می باشد که هدف اصلی این پادشاه مبارزه با تاریکی و گسترش دادن روشنایی در برابر نیروهای شیطانی است. شاه آرتور به دلیل قدمت بسیار بالایی که داشته توانسته قهرمان و شوالیه های بسیاری را به سمت خود جلب نماید که تمامی شوالیه های شاه آرتور از یک قدرت بهرهمند هستند. این نیروها به حدی مورد اطمینان شاه آرتور میباشند که میتوانید ارتش خود را به آنها واگذار کنید. مرلین نام همراه شما در مراحل خواهد بود که با استفاده از قدرت رعد خود میتواند جان بسیاری از نیروهای دشمن را به صورت یکجا بگیرد.

ولاد سنگندل: شخصی شیطان پرست که با استفاده از قدرت تاریکی خود توانسته نیروهای شیطانی بسیاری را به سمت خود جلب نماید. نیروهایی که توانایی مخدوش کردن ذهن انسان هارا دارا میباشند و یا موجوداتی که به محض راه افتادن از خود آتش به جا میگذارند و حتی وجود سگ و گرگ های بیرحم از اصلی ترین نیروهای این پادشاه است که در کنار جادوگر بزرگ توانایی خراب کردن ارتش های بسیار را دارا هستند.

دیتریک: نام سومین پادشاه بازی افسانه قلعه است که این پادشاه در سرزمین های یخی زندگی میکند و به محض ورود به مکانی سرما و یخبندان را با خود به همراه میبرد. غول و خرس های بزرگ در کنار گرگ های خطرناک میتوانند هر مانع و ساختمانی را از میان بردارند که در صورت رو به رو شدن با این موجودات پیشنهاد میشود قبل از رسیدن به سرزمینتان آنها را نابود کنید. ملکه برفی نام همراه دیتریک در مراحل می باشد که با منجمد کردن نیروها در چند ثانیه میتواند جان بسیاری از آنها را بگیرد.

در ابتدای بازی شما نسبت به سلیقه خود میتوانید یکی از این شخصیت هارا انتخاب کنید. ناگفته نمایند که شاه آرتور و ولاد سنگدل یک اژدهای آتیشن بزرگ را در اختیار دارند که سلاح او آتش می باشد و دیتریک نیز یک اژدهای برفی در اختیار دارد.

بعد از انتخاب شخص مورد نظر نیرو و ساختمان های مختلفی در اختیار شما قرار میگیرد. نیرو هایی که قسم خورده اند تا پای جان برای شما مبارزه کنند. با استفاده از این نیروها میتوانید ارتشی برای خود تشکیل دهید و با دستیابی به قلعه قهرمانان میتوانید قهرمان هایی که در قرون قبلی برای سرزمین شما مبارزه میکردند را نیز بیدار کنید. با ملحق شدن این شخصیت ها قدرت شما به صورت چشمگیری افزایش پیدا میکند زیرا هر یک از این نیروها شامل قدرت های عجیبی هستند که در مبارزات بکار خواهد آمد. اما زیاد خوشحال نباشید زیرا رقبای شما نیز از این ویژگی بهرهمند هستند.

 

بازی افسانه قلعه شامل مراحل بسیاری است که نسبت به یادگیری شما افزایش پیدا میکنند و این مسیر تا جایی ادامه خواهد داشت که برای پشت سر گذاشتن یک مرحله چندین روز زمان صرف کنید که بازگو کننده سطح بالای گیم پلی می باشد.

 

دانلود بازی Stronghold Legends

  • ۰۰/۰۵/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی